ENG A wersja-kontrastowa
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Najlepiej robić swoje!

najlepiej najlepiej

Najlepiej robić swoje! – to myśl przewodnia naszej kampanii skierowanej do osób w wieku 18-26 lat promującej Konto Mobi. W ten sposób proponowaliśmy młodym wsparcie w realizacji ich pasji i aplikację Moje ING mobile z Kontem MOBI. Połączyliśmy siły z Patronite.pl, aby prowadzić ludzi z pasją do sukcesu. Najbardziej doświadczeni twórcy Patronite.pl dzielili się wiedzą i doświadczeniem z młodymi pasjonatami. Uruchomiliśmy również akcję specjalną, w ramach której można było pozyskać środki na rozwinięcie skrzydeł.

Cała akcja oprócz promocji nowego konta dla młodych, udowadniała, że warto być przedsiębiorczym a na swoich pasjach można również zarabiać. W ramach kampanii w 3 miastach w Polsce odbyły się darmowe meet-upy ze znanymi twórcami, na których można było się dowiedzieć się jak #NajlepiejRobićSwoje. Meet-up to świetna okazja, by nie tylko podyskutować, ale osobiście porozmawiać, zasięgnąć rad i zainspirować się.

Prosto o pieniądzach

lwuc lwuc

Na podstawie Trendy Google, sprawdziliśmy jakie pytania dotyczące finansów zadają najczęściej w internecie Polacy. Wśród nich są m.in: jak oszczędzać, jak inwestować, co to jest fundusz inwestycyjny i co to jest IKE. Wspólnie ze znanym specjalistą od finansów osobistych – Marcinem Iwuciem, przygotowaliśmy proste odpowiedzi na te pytania w formie krótkich filmów wideo. Filmy z cyklu „Prosto o pieniądzach” to kolejne materiały video, które zasiliły profil banku na portalu YouTube. Wszystko po to, by ułatwić klientom codzienne bankowanie.

Warto bezgotówkowo

Kolejny raz wspieraliśmy akcję „Warto Bezgotówkowo” i Dzień Płatności Bezgotówkowych.

Akcja „Warto Bezgotówkowo” została zainicjowana przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności. To akcja edukacyjna, która ma na celu budowanie świadomość korzyści ze stosowania bezgotówkowych instrumentów płatniczych. Patronami honorowymi są Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii oraz Ministerstwo Finansów. Dzień Płatności Bezgotówkowych obchodzony był 16 października 2018 roku.

Europejski Kongres Gospodarczy

ekg ekg

Po raz kolejny, jako Sponsor Główny, wsparliśmy Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach. Były to największe spotkania biznesowe w Europie Centralnej, w których łącznie wzięło udział prawie 14 tysięcy osób. Kongres od lat wskazuje kierunki najważniejszych zmian, które mają znaczenie dla strategii rozwoju firm oraz gospodarek. Eksperci z ING podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem w 17 panelach dyskusyjnych.

European Start- up Days

esd esd
2,5 tys.

uczestników

75

prelegentów

250

start-upów

3 edycja European Start-up Days podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego była po raz kolejny okazją, aby przedstawić przedsiębiorcówFirmy, głównie jednoosobowe działalności gospodarcze, o obrotach rocznych do 1,2 mln EUR, klienci segmentu detalicznego.Firmy, głównie jednoosobowe działalności gospodarcze, o obrotach rocznych do 1,2 mln EUR, klienci segmentu detalicznego., którzy odnieśli sukces. Podczas 2 dni, w konferencji wzięło udział ponad 2,5 tys. uczestników a ponad 75 prelegentów zabrało głos. Na wydarzeniu obecnych było ponad 250 start-upów. Byliśmy sponsorem głównym tej konferencji. Nasi paneliści wzięli udział w 4 dyskusjach oraz przyznaliśmy dodatkową nagrodę w konkursie Start- up Challenge w kategorii środowisko.

Spotkania edukacyjne dla klientów korporacyjnych

korpo korpo

W 2018 roku przeprowadziliśmy liczne spotkania z klientami korporacyjnymi (zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi). Odbywały się one w formie konferencji własnych BankuBank pisany dużą literą oznacza ING Bank Śląski S.A.Bank pisany dużą literą oznacza ING Bank Śląski S.A. bądź prowadzonych wspólnie z mediami lub regionalnymi organizacjami przedsiębiorcówFirmy, głównie jednoosobowe działalności gospodarcze, o obrotach rocznych do 1,2 mln EUR, klienci segmentu detalicznego.Firmy, głównie jednoosobowe działalności gospodarcze, o obrotach rocznych do 1,2 mln EUR, klienci segmentu detalicznego..

Tematyka spotkań dla klientów segmentu korporacyjnegoUpraszczając są to klienci segmentów średnich i dużych przedsiębiorstw oraz klienci strategiczni.Upraszczając są to klienci segmentów średnich i dużych przedsiębiorstw oraz klienci strategiczni.:

  • optymalizacja finansów przedsiębiorstw (zarządzanie gotówką i rozliczeniami, zagadnienia związane ze Split Payment),
  • sukcesja w firmach rodzinnych,
  • wybrane sektory gospodarki (np. rolnictwo, sektor spożywczy, handel detaliczny),
  • wybrane zagadnienia gospodarcze (aktualne analizy dotyczące kursów walutowych, stóp procentowych, BrexituPotoczna nazwa procesu, w którym Wielka Brytania opuszcza struktury Unii Europejskiej.Potoczna nazwa procesu, w którym Wielka Brytania opuszcza struktury Unii Europejskiej., zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem, energetyką i elektromobilnością)
ustawienia zamknij
zamknij

Zmień walutę na:

Zmień:

arrow-left
arrow-right
Jesteś w ścieżce Wybierz ścieżkę
Wybierz Klient Pracownik Rynek i media arrow-down
Wróc do ustawień domyślnych
zamknij

Wyniki wyszukiwania: