ENG A wersja-kontrastowa
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Kampania „Jak mieć więcej klientów?”

W kampanii reklamowej „Jak mieć więcej klientów?” zachęcaliśmy firmy do korzystania z rozwiązań, dzięki którym mogą mieć więcej klientów: terminali, Testuj Pomysł i płatności imoje dla sklepów internetowych. W spotach reklamowych, różni przedsiębiorcyFirmy, głównie jednoosobowe działalności gospodarcze, o obrotach rocznych do 1,2 mln EUR, klienci segmentu detalicznego.Firmy, głównie jednoosobowe działalności gospodarcze, o obrotach rocznych do 1,2 mln EUR, klienci segmentu detalicznego. i jednocześnie nasi klienci, opowiadali co robią, żeby mieć więcej odbiorców swoich produktów lub usług.

Dobry głos dla firm

dobryglos dobryglos

W listopadzie natomiast zaczęliśmy kampanię Dobry głos dla firm z udziałem Meli Koteluk i Pawła Domagały. Artyści zachęcali Polaków do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach, ich produktach i usługach i zamieniając je w piosenki, które stały się jednocześnie krótkimi klipami dedykowanymi firmom. Zależało nam również na pokazaniu, że to między innymi pozytywne opinie pomagają firmom mieć więcej klientów i się rozwijać.

Campaign Management Tool – narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami korporacyjnymi banku

Wdrożenie Campaign Managment Tool w minionym roku, jest dużym krokiem do zmiany podejścia w planowaniu i prowadzeniu komunikacji z klientem korporacyjnym. CMT jest narzędziem pozwalającym na prowadzenie dynamicznego dialogu przy użyciu banerów reklamowych w systemie transakcyjnym ING Business. Na podstawie wcześniejszej analizy dowiadujemy się, jakiego produktu konkretna firma może aktualnie potrzebować. Dbamy o personalizację komunikacji, pokazując tym samym, że baner, jaki udostępniamy, nie jest reklamą w tradycyjnym rozumieniu, ale miejscem, w którym znajdują się przydatne dla klienta informacje – związane z ofertą produktową czy też z pomocą z zakresu samoobsługi. Dzięki obserwacji zachowania klienta, jesteśmy w stanie w czasie rzeczywistym zareagować i tę komunikację zmienić. W najbliższych miesiącach skupimy się na rozwoju narzędzia oraz dodaniu kolejnych kanałów, co umożliwi nam zintegrowaną komunikację z klientem korporacyjnym.

Nowa strona internetowa dla klientów korporacyjnych

przeds przeds

W 2018 przeprojektowaliśmy część strony internetowej ing.pl skierowaną do średnich i dużych firm, by ułatwić użytkownikom znalezienie właściwych informacji. Na podstawie kilkuetapowych badań z klientami opracowaliśmy nową uproszczoną nawigację oraz dostosowaliśmy zakres informacji o produktach do oczekiwań naszych klientów.

ustawienia zamknij
zamknij

Zmień walutę na:

Zmień:

arrow-left
arrow-right
Jesteś w ścieżce Wybierz ścieżkę
Wybierz Klient Pracownik Rynek i media arrow-down
Wróc do ustawień domyślnych
zamknij

Wyniki wyszukiwania: