ENG A wersja-kontrastowa
Brak notatek
Koszyk jest pusty
Wyślij do drukarki
Usuń

Sieć detaliczna w liczbach na koniec 2018 roku:

  • ilość oddziałów ogółem: 337 (w 200 miastach Polski), w tym:
    • 240 oddziałów gotówkowych i 97, w których wpłata i wypłata jest realizowana wyłącznie w bankomacie i wpłatomacie,
    • 274 oddziały w nowej wizualizacji i 63 w starej wizualizacji,
  • ilość ING Express ogółem: 63.
337 oddziałów w 200 miastach (w tym 164 „1 in the city”)

Miejsca spotkań z klientem

185

bankomatów pozaoddziałowych

547

recyklerów (wpłata+wypłata)

516

urządzeń przekazanych do obsługi do ITCard

W naszych oddziałach szukamy nowych sposobów bezpośredniego kontaktu z klientem, dopasowujemy rozwiązania, asystujemy, zmniejszamy dystans a także redukujemy formalny charakter wnętrza na rzecz bardziej swobodnej atmosfery. Mając na uwadze komfort naszych specjalistów, a przede wszystkim zmieniające się preferencje naszych klientów, konsekwentnie modyfikujemy nasze placówki. Komfortowe sofy i nowoczesne stanowiska internetowe przełamują tradycyjny wygląd placówki bankowej.

Przeniesienie większości operacji bankowych do bankowości internetowej również wpływa bezpośrednio na sposób funkcjonowania oddziału i organizację pracy. Istotną rolę w obsłudze klienta odgrywa asysta – rozumiana jako wspieranie klienta w korzystaniu z Moje ING na komputerach oraz urządzeniach mobilnych. W takich sytuacjach nie jest konieczne przeprowadzenie wszystkich rozmów w zamkniętych pomieszczeniach spotkań. Zmiana ta prowadzi do zredukowania ilości szklanych pokojów spotkań do koniecznego minimum i wprowadzenie alternatywnych miejsc spotkań.

Bieżący rok przyniósł wiele istotnych zmian wpływających na doświadczenia klienta w oddziale. Wzmocniliśmy zasięg i sygnał naszego Wi-Fi w oddziałach, tak, aby klienci w każdej chwili mogli wygodnie korzystać ze swoich smartfonów w oddziale. Nasi specjaliści również zostali wyposażeni w nowoczesne smartfony z wersją DEMO naszej aplikacji. Umożliwiliśmy im tym samym efektywniejsze prezentowanie klientom korzyści z aplikacji Moje ING mobile. Dzięki tym działaniom 75% nowych klientów wychodzi z oddziału z aktywną aplikacją na swoich smartfonach.

Pod koniec roku rozpoczęliśmy również wyposażać naszych specjalistów w nowoczesne dotykowe laptopy. Łącznie 1700 specjalistów otrzymało te nowoczesne urządzenia, dzięki którym znacznie wygodniejsza staje się obsługa klienta i asystowanie klientom podczas zakupu produktów. W 2018 roku ponad 60% produktów sprzedaliśmy w procesie, który polega na aktywnym wsparciu klienta w samodzielnym zakupie produktów i usług z wykorzystaniem bankowości internetowej i mobilnej. Znacząco wpłynęło to na doświadczenie klienta oraz ich aktywne korzystanie z nowych produktów. Na wysoki wynik asysty wpływ mają również zmieniające się stanowiska internetowe, które zostały unowocześnione oraz dostosowane do zmieniających się potrzeb klientów.

Podejmujemy działania aby nasi klienci już od pierwszego momentu doświadczali zalet naszych produktów i aktywnie z nich korzystali. Model obsługi w asyście nie tylko pozwala na przedstawienie oferty dostosowanej do potrzeb klienta, ale również efektywną edukację, jak samodzielnie z nich korzystać w Moim ING i aplikacji Moje ING mobile. Nasi klienci doceniają fakt korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, w tym możliwość samodzielnego zakup produktu.

Nasze maszyny w liczbach na koniec 2018 roku:

  • ilość urządzeń bankowych, w oddziałach (własność banku): 547 recyklerów (wpłata+wypłata), wszystkie z możliwością dokonywania transakcji zbliżeniowych
  • ilość urządzeń przekazanych do obsługi do ITCard: 516 urządzeń, w tym:
    • 185 bankomatów pozaoddziałowych (w tym jeden zdemontowany chwilowo na czas remontu lokalizacji)
    • 172 recyklerów pozaoddziałowych (w tym dwa zdemontowane chwilowo na czas remontu lokalizacji) – transakcje zbliżeniowe są możliwe na 166 recyklerach
    • 88 recyklerów oddziałowych – transakcje zbliżeniowe możliwe na 88 recyklerach,
    • 59 recyklerów dwuwalutowych w oddziałach (wpłata + wypłata PLN i wypłata EUR) – transakcje zbliżeniowe możliwe na 59 urządzeniach dwuwalutowych,
    • 12 bankomatów euro po pilotażu – będą sukcesywnie demontowane,
    • 3 252 – sieć preferowana – Planet Cash + Planet Cash w cobrandzie z innymi bankami.

W naszych oddziałach szukamy nowych sposobów bezpośredniego kontaktu z klientem, dopasowujemy rozwiązania, asystujemy, zmniejszamy dystans a także redukujemy formalny charakter wnętrza na rzecz bardziej swobodnej atmosfery. Mając na uwadze komfort naszych specjalistów, a przede wszystkim zmieniające się preferencje naszych klientów, konsekwentnie modyfikujemy nasze placówki. Komfortowe sofy i nowoczesne stanowiska internetowe przełamują tradycyjny wygląd placówki bankowej.

Przeniesienie większości operacji bankowych do bankowości internetowej również wpływa bezpośrednio na sposób funkcjonowania oddziału i organizację pracy. Istotną rolę w obsłudze klienta odgrywa asysta – rozumiana jako wspieranie klienta w korzystaniu z Moje ING na komputerach oraz urządzeniach mobilnych. W takich sytuacjach nie jest konieczne przeprowadzenie wszystkich rozmów w zamkniętych pomieszczeniach spotkań. Zmiana ta prowadzi do zredukowania ilości szklanych pokojów spotkań do koniecznego minimum i wprowadzenie alternatywnych miejsc spotkań.

Bieżący rok przyniósł wiele istotnych zmian wpływających na doświadczenia klienta w oddziale. Wzmocniliśmy zasięg i sygnał naszego Wi-Fi w oddziałach, tak, aby klienci w każdej chwili mogli wygodnie korzystać ze swoich smartfonów w oddziale. Nasi specjaliści również zostali wyposażeni w nowoczesne smartfony z wersją DEMO naszej aplikacji. Umożliwiliśmy im tym samym efektywniejsze prezentowanie klientom korzyści z aplikacji Moje ING mobile. Dzięki tym działaniom 75% nowych klientów wychodzi z oddziału z aktywną aplikacją na swoich smartfonach.

Pod koniec roku rozpoczęliśmy również wyposażać naszych specjalistów w nowoczesne dotykowe laptopy. Łącznie 1700 specjalistów otrzymało te nowoczesne urządzenia, dzięki którym znacznie wygodniejsza staje się obsługa klienta i asystowanie klientom podczas zakupu produktów. W 2018 roku ponad 60% produktów sprzedaliśmy w procesie, który polega na aktywnym wsparciu klienta w samodzielnym zakupie produktów i usług z wykorzystaniem bankowości internetowej i mobilnej. Znacząco wpłynęło to na doświadczenie klienta oraz ich aktywne korzystanie z nowych produktów. Na wysoki wynik asysty wpływ mają również zmieniające się stanowiska internetowe, które zostały unowocześnione oraz dostosowane do zmieniających się potrzeb klientów.

Podejmujemy działania aby nasi klienci już od pierwszego momentu doświadczali zalet naszych produktów i aktywnie z nich korzystali. Model obsługi w asyście nie tylko pozwala na przedstawienie oferty dostosowanej do potrzeb klienta, ale również efektywną edukację, jak samodzielnie z nich korzystać w Moim ING i aplikacji Moje ING mobile. Nasi klienci doceniają fakt korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, w tym możliwość samodzielnego zakup produktu.

Nasze maszyny w liczbach na koniec 2018 roku:

  • ilość urządzeń bankowych, w oddziałach (własność banku): 547 recyklerów (wpłata+wypłata), wszystkie z możliwością dokonywania transakcji zbliżeniowych
  • ilość urządzeń przekazanych do obsługi do ITCard: 516 urządzeń, w tym:
    • 185 bankomatów pozaoddziałowych (w tym jeden zdemontowany chwilowo na czas remontu lokalizacji)
    • 172 recyklerów pozaoddziałowych (w tym dwa zdemontowane chwilowo na czas remontu lokalizacji) – transakcje zbliżeniowe są możliwe na 166 recyklerach
    • 88 recyklerów oddziałowych – transakcje zbliżeniowe możliwe na 88 recyklerach,
    • 59 recyklerów dwuwalutowych w oddziałach (wpłata + wypłata PLN i wypłata EUR) – transakcje zbliżeniowe możliwe na 59 urządzeniach dwuwalutowych,
    • 12 bankomatów euro po pilotażu – będą sukcesywnie demontowane,
    • 3 252 – sieć preferowana – Planet Cash + Planet Cash w cobrandzie z innymi bankami.

Konwersje oddziałów gotówkowych na bezgotówkowe

Nasze otoczenie staje się coraz bardziej digitalowe, również w sferze realizowania płatności. Klienci oczekują nowoczesnej bankowości, specjalistycznej wiedzy, wsparcia, czasu na rozmowy o finansach i dopasowanej oferty. Jako bank reagujemy na te zmiany, kreujemy rozwiązania i przygotowujemy do nich naszych klientów. Od 2016 roku prowadzimy intensywne i skuteczne działania w kierunku digitalizowania transakcji gotówkowych. Udostępniliśmy klientom wiele nowoczesnych rozwiązań, takich jak karta wielowalutowa, kantor elektroniczny, BLIK. Rozwijamy sieć bankomatów, w tym wypłacających euro (59 szt.). W listopadzie 2018 roku rozpoczęliśmy przekształcanie części oddziałów z tradycyjną obsługą gotówkową w kasie na takie, w których gotówka będzie dostępna wyłącznie w urządzeniach w strefie self-bankingowej, dostępnej dla klientów 24/7.

plac plac

Dostosowujemy placówki do osób z niepełnosprawnościami

Dążymy do tego, aby nasze oddziały były wygodne dla wszystkich, również dla osób z niepełnosprawnościami czy odwiedzających nas z wózkami dziecięcymi. Projektujemy wnętrza według ich potrzeb i usuwamy bariery. Naszym celem jest by do końca 2019 roku 98% naszych oddziałów nie miało barier architektonicznych na wejściu lub posiadały udogodnienia (szyny najazdowe), umożliwiające klientom wejście do oddziału przy pomocy pracownika. W roku 2018 zlikwidowaliśmy bariery architektoniczne w 22 oddziałach detalicznych. Ponadto 29 naszych oddziałów zostało wyposażone w szyny najazdowe oraz dzwonki przywoławcze. Na koniec 2018 roku 88% naszych oddziałów było bez barier architektonicznych na wejściu, a 91% było bez barier lub miało zniwelowane bariery (mobilne szyny najazdowe).

Przykładowe udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, to:

  • pochylnie, podjazdy, podnośniki, windy i inne urządzenia umożliwiające samodzielny dostęp do oddziału,
  • poręcze przy ciągach komunikacyjnych,
  • szerokie wejścia umożliwiające wjazd wózka,
  • udogodnienia sanitarne,
  • posadzki antypoślizgowe,
  • dzwonki umożliwiające wezwanie obsługi,
  • rozwiązania kolorystyczne, wyraźne opisy i informacje, które poprawiają orientację,
  • urządzenia z wytłoczonymi znakami na klawiaturze, które informują osoby z dysfunkcją wzroku, że mogą wykonywać transakcje zbliżeniowe.

Funkcjonalności stanowiące udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, które zostały wdrożone dotychczas i dotyczą zarówno urządzeń oddziałowych, jak i pozaoddziałowych to:

  • gniazda słuchawkowe w bankomacie (audio),
  • klawiatura urządzenia ze znacznikami (wypukłe oznakowanie klawiszy),
  • naklejki brail dot. elementów urządzenia (np. czytnik kart, drukarka potwierdzeń),
  • transakcje zbliżeniowe,
  • filtr „bankomat dla słabowidzących”, „zbliżeniowość” w wyszukiwarce urządzeń na stronie internetowej BankuBank pisany dużą literą oznacza ING Bank Śląski S.A.Bank pisany dużą literą oznacza ING Bank Śląski S.A. – możliwość filtrowania dotyczy wszystkich urządzeń,
  • dodatkowo wszystkie urządzenia pozaoddziałowe z wejściem audio zostały oznakowane z końcem roku specjalną naklejką z wypukłym symbolem słuchawek. Naklejka zamieszczona przy wejściu audio.

Dążymy do tego, aby nasze oddziały były wygodne dla wszystkich, również dla osób z niepełnosprawnościami czy odwiedzających nas z wózkami dziecięcymi. Projektujemy wnętrza według ich potrzeb i usuwamy bariery. Naszym celem jest by do końca 2019 roku 98% naszych oddziałów nie miało barier architektonicznych na wejściu lub posiadały udogodnienia (szyny najazdowe), umożliwiające klientom wejście do oddziału przy pomocy pracownika. W roku 2018 zlikwidowaliśmy bariery architektoniczne w 22 oddziałach detalicznych. Ponadto 29 naszych oddziałów zostało wyposażone w szyny najazdowe oraz dzwonki przywoławcze. Na koniec 2018 roku 88% naszych oddziałów było bez barier architektonicznych na wejściu, a 91% było bez barier lub miało zniwelowane bariery (mobilne szyny najazdowe).

Przykładowe udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, to:

  • pochylnie, podjazdy, podnośniki, windy i inne urządzenia umożliwiające samodzielny dostęp do oddziału,
  • poręcze przy ciągach komunikacyjnych,
  • szerokie wejścia umożliwiające wjazd wózka,
  • udogodnienia sanitarne,
  • posadzki antypoślizgowe,
  • dzwonki umożliwiające wezwanie obsługi,
  • rozwiązania kolorystyczne, wyraźne opisy i informacje, które poprawiają orientację,
  • urządzenia z wytłoczonymi znakami na klawiaturze, które informują osoby z dysfunkcją wzroku, że mogą wykonywać transakcje zbliżeniowe.

Funkcjonalności stanowiące udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami, które zostały wdrożone dotychczas i dotyczą zarówno urządzeń oddziałowych, jak i pozaoddziałowych to:

  • gniazda słuchawkowe w bankomacie (audio),
  • klawiatura urządzenia ze znacznikami (wypukłe oznakowanie klawiszy),
  • naklejki brail dot. elementów urządzenia (np. czytnik kart, drukarka potwierdzeń),
  • transakcje zbliżeniowe,
  • filtr „bankomat dla słabowidzących”, „zbliżeniowość” w wyszukiwarce urządzeń na stronie internetowej BankuBank pisany dużą literą oznacza ING Bank Śląski S.A.Bank pisany dużą literą oznacza ING Bank Śląski S.A. – możliwość filtrowania dotyczy wszystkich urządzeń,
  • dodatkowo wszystkie urządzenia pozaoddziałowe z wejściem audio zostały oznakowane z końcem roku specjalną naklejką z wypukłym symbolem słuchawek. Naklejka zamieszczona przy wejściu audio.
ustawienia zamknij
zamknij

Zmień walutę na:

Zmień:

arrow-left
arrow-right
Jesteś w ścieżce Wybierz ścieżkę
Wybierz Klient Pracownik Rynek i media arrow-down
Wróc do ustawień domyślnych
zamknij

Wyniki wyszukiwania: